Nog 16 dagen

Vandaag een aantal blogs en andere reisverhalen zitten lezen. Erg leuk allemaal, het brengt ons al aardig in de vakantie stemming.
In een paar blogs toch een aantal horror verhalen gelezen over vluchten met tussenlanding. Veel vertraging, bagage kwijtgeraakt en pas dagen later bezorgd. Bbbbrrrr...ernstig allemaal. We vliegen met Martinair en die staat nou ook niet bekend om z'n stiptheid, maar gelukkig hebben ze nog nooit onze bagage kwijtgeraakt. Klop Klop...even afkloppen. Wel hebben we zelf ooit een tas vergeten toen we naar Miami vlogen. We verbleven toen ook in Kissimmee en moesten toen ook helemaal terug naar Miami om hem op te halen. Dat was het jaar van 9/11 en dus was de security op Miami Airport super streng en overal werd je gecheckt, dus dat ophalen heeft toen heel de dag in beslag genomen.
Ach ja, we hebben er toen maar gelijk een dagje Miami van gemaakt.
Maar.....dat gebeurt ons dus nóóit meer ! Sindsdien checken we altijd dubbel of we alles hebben als we de aankomsthal verlaten.

Ik zag in een reisverslag van iemand dat zij naar het Holocaust Memorial waren geweest in Miami. Dat is iets wat ik in 1991 met mijn moeder ook had gedaan. Eigenlijk nooit meer aan gedacht al die jaren dat Ton en ik er waren.





Nu ik zo die foto's heb gezien, en hun website, zou ik het graag nog eens willen zien.

Ik ben nu wel vol goede moed begonnen met dit Blog, maar heb geen laptop die ik kan meenemen om in Florida dagelijks het blog te updaten. Ik hoop maar dat er in het hotel een computer ter beschikking is anders moet ik toch maar alles opschrijven en dan als we thuis zijn het blog afmaken. We zien wel......

Geen opmerkingen: